16.11.12

TAKE ME HOME




Jeg fik usandsyneligt tidligt fri i dag. Derfor brugte jeg da selvfølgelig dagen på, at sove fra jeg satte mig ned i min seng, til nu.. Det er omkring en 6 timers lur. Jeg har haft det forfærdeligt hele dagen, og havde vel bare brug for komme væk fra det. Sove mig igennem smerten, og glemme det hele for et øjeblik.
I morges iførte jeg mig mine wetlook-jeans fra stella nova, der eftersigende giver rigtig flotte ben, og noget lag-på-lag i form af noget h&m basic-stuff. Da jeg kom hjem frøs jeg helt ekstremt, så jeg måtte putte mig ind i min american apperal zip-hoodie og boy london sweatshirt.
I aften skal jeg absolut ingenting. Det har jeg i virkeligheden ikke lyst til. Jeg har lyst til at lave alt andet end ingenting. Men min tilstand taget i betrækning, tror jeg, det er bedst, at jeg bliver hjemme.. igen.

Jeg underskylder at min awkwardness skinner så syneligt igennem på ovenstående billeder (se underlige hand-poses) 

Ingen kommentarer: